Blogglistenhits

lørdag 8. september 2012

Kurv



Jeg er svak for kurver og synes de skaper naturlige og vakre blikkfang i et rom. Jeg liker kurver i alle farger og fasonger og bruker kurv til oppbevaring av alt fra leker, strikketøy, tøy, luer og votter, katteting og ikke minst til ved som du ser nedenfor. Kurv er supert til å bruke ved gjenbruk og kanskje kan du gjøre flotte kupp ved høstens loppemarked eller på gjenbruken?



Denne fine kurven er perfekt til ved og kommer fra Biltema til en snill sum, kun kr 159,- og er egentlig en løvkurv. Den er super til oppbevaring av ved og som potte for å ha planter og blomster i både inne og ute.  Jeg synes kurv er et supert blikkfang i rommet og myker opp mot hvite vegger:-) Kurv finnes i alle blomsterbutikker, hagesenter og interiørbutikker i ulike former og prisklasser. Kanskje du også har dilla på kurv?

klem

10 kommentarer:

  1. Kjempe fin!
    God lördag önskes deg!

    SvarSlett
  2. Den var kjempeflott :) Her kommer det ned ved-oppbevaring i hus, begge er skikkelig fine :) Og gamle ting fra gården, da blir det enda bedre :)

    Lykke til på videre loppe-jakting :)

    SvarSlett
  3. Såå enig, kurver er prikken over i'en;)) god lørdag til deg og dine;))

    SvarSlett
  4. Hei på deg;)
    Så fin den var;) Ja, det er høst og lengre kvelder og dermed behov for litt innekos;))) Litt deilig spør du meg;)))
    God lørdag til deg;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  5. Jeg er også svak for kurver, denne var kjempeflott! Ha ei fin helg! Klem :)

    SvarSlett
  6. Jeg har en maken på hytta, kjøpt på Biltema i fjor.Den du har avbildet er litt annerledes enn den på bildet du henviser til og den jeg har. Har de en annen variant også,som den du har bilde av?Håndtakene på min ble ødelagt relativt raskt, men på din ser det ut som håndtakene er annerledes og forhåpentligvis tåler de mer også.

    SvarSlett
  7. Flott med ved-kurv. Bruker selv masse kurver i hjemmet og ELSKER det :)) God helg :)

    SvarSlett
  8. flott med kurver. har mange. De kan brukes til så mye forskjellig. Ha en fin lørdag

    SvarSlett
  9. Virkelig en koselig høst kurv :) Dekorativ var den også. God søndag til deg :)

    SvarSlett
  10. Hei på deg.
    Flott og praktisk med kurver, her i huset finnes flere ;))
    Ønsker deg en fin søndagskveld, og en glad ny uke.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online