Blogglistenhits

mandag 17. september 2012

Vintage


Jeg er svak for vintage ting til kjøkkenet og falt pladask for dette supersøte brettet. Jeg fant bildet hos shoppingsiden til den svenske sjarmerende kokebokforfatteren Leila Lindblom. Hun har helt klart funnet sin plass i vintageverden:-) Ta en titt innom hennes søte butikk og kanskje du også finner noe du liker? Jeg fant masse alt fra kjeler, forklær, sugerør, dekketøy til barneselskaper og mye annet morsomt samt alle hennes kokebøker. Hun har nettside, blogger og nettshop:-) Hun er også på alle sosiale kanaler, så hun er supereffektiv:-) Kanskje jeg er heldig på høstens loppemarked og finner gamle serveringsbrett? 

klem

1 kommentar:

  1. Hos Leila tror jeg jeg kunne kjøpt alt,elsker stilen :)))
    Brettet var jo kjempefestlig også,en stund siden jeg var inne hos henne skjlnner jeg.Har noen lignende brett selv,og de er superkjekke til nesten alt mulig.Og så greit med melamin da!!!Men det jeg egentlig skulle her inne var å finne igjen oppskriften din på plommesylte...tenkte å prøve meg jeg også :)
    Toveklem:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online