Blogglistenhits

søndag 28. oktober 2012

Blått og brunt


Farger gir viktig energi hver dag og akkurat nå er det fargen fra naturen som sniker seg inn i hos meg. Her har jeg blandet en blå gammel jeanspute med en brun fløyels\pute i den hvite sofaen.  På bordet står en grønn plante som jeg liker godt - Pengeplanten med grønne fine blader i en blomsterpotte med blå roser gir god energi.  En trelykt lyser opp på bordet og tar igjen fargen fra den brune puta i sofaen. En grå liten stein har teksten Love og er et koselig blikkfang på bordet.


Blå er en av mine favorittfarger. Den gir meg ro i hverdagen og er et friskt pust som minner om blått vann og blå himmel. Jeg elsker å gå langs en strand og bruker havet som rekreasjon når jeg vil finne indre ro, der fargen av blått hav og lyden av bølger er medisin for meg. Jeg samler på steiner og skjell som gir meg god energi på et fat eller som vist på bildet rett på bordet. Hvor finner du indre ro?

klem

1 kommentar:

 

blogger templates | Make Money Online