Blogglistenhits

torsdag 4. oktober 2012

Gammelt trau


Jeg er svak for gamle kjøkkendetaljer som dette gamle trauet fra min mor. Dette gamle og vakre trauet betyr mye for meg. Jeg fyller trauet med alt fra appelsiner som du ser i dag til epler eller fylte lefser ved store selskaper eller gjerne kongler til jul:-) Gamle trau kan du sikkert finne på lokale loppemarked, på finn.no eller gjenbruken. Jeg er opptatt av gjenbruk og liker å bruke dette gamle trauet til mange ting. Jeg setter pris på gamle kjøkkenredskaper som dette trauet og de gamle kjøkkenvektene du ser bak på bildet. Sammen lager de god stemning på kjøkkenet og gir meg inspirasjon til å lage mat! Akkurat nå er fargerike orange appelsiner som lyser opp på kjøkkenet og gir meg ekstra energi!

klem

7 kommentarer:

  1. enig. gjenbruk er bra. nydelig med de appelsinene. skikkelig fargekick.
    jeg og har gamle trau og gammel sjarmerende vekt...
    fint hos deg, SIV.
    du er på blogglista mi og har vært det lenge. fin dag til deg,

    hilsen TOVE

    SvarSlett
  2. Hei:)
    jeg har et etter min bestemor,og for øyeblikket fungerer det som katteseng:)
    fin dag
    klem

    SvarSlett
  3. Slike trau er flotte . Jeg har alltid ønsket meg et slikt. Man kan bruke det til så mange ting. Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. Så flott!

    Og sånn kjøkkenvekt har eg, berre grønn :-)
    Du ser den på eit innlegg for få dagar sidan..

    Ha flott helg!!

    SvarSlett
  5. Trau kan brukes til så mye! Vi har mange gamle bondeting hjemme hos oss, også trau, og de gir oss stor glede! Hilsen Tove

    SvarSlett
  6. Helt enig med deg. Det er slike gamle fine ting som setter prikken over i'en!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online