Blogglistenhits

fredag 19. oktober 2012

Landlig stil

Jeg elsker den landlige stilen med bruk av naturlige materialer og lyse farger i interiøret. Den landlige stilen er en uformell og avslappet stil som passer min personlighet. Jeg har lyse vegger i alle rom og brune tregulv. Møbler er en god blandingen av gammelt, arvet og brukt. Tekstiler er der jeg forandrer og fornyer rommene. Det er en rimelig og morsom måte å lage ny energi i et rom synes jeg. Her ser du bilde av julekjøkken hånklær. De selges som sett til kun kr 87,- hos Ellos. Kanskje du finner noe du trenger til jul du også? Fin fredag til alle som er innom! 


klem

3 kommentarer:

  1. Perfekt mot lyse vegger. Blir pent til jul! :)

    Klem, Lise

    SvarSlett
  2. Disse var koselige. Takk for tipset, og god helg :)

    SvarSlett
  3. I agree with you about rustic style. Love the lilacs, I have several bushes in my yard in Portland Oregon.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online