Blogglistenhits

torsdag 20. desember 2012

Julehund

Jeg falt pladask for denne søte genseren til hund:-) Vi står på liste og venter på en hund i løpet av 2013. Det blir en liten rase, som i størrelse ligner den du ser på bildet, men er korthåret og rasen heter Dansk-Svensk gårdshund. Så da kan jeg vel snart finne frem strikkepinnene og strikke denne supersøte genseren for kalde dager? Bildet og oppskriften fant jeg på den flotte siden til Garnstudio. Der kan du enkelt bestille garnpakker og de har et stort utvalg av designoppskrifter, alt fra barn, voksen, interiør og til dyr:-)
Stør: xs - s - m
Hundens mål:
Brystvidde: 28/32 - 40/44 - 48/52 cm
Rygglengde: 24 - 32 - 40 cm
Esk på hunderaser: xs_ Chipahua
s: Bivhon Frise
m: Cocker Spaniel
Materiale: Drops Karisma fra Garnstudio
50-100 gr fnr 18/ rød
50-100 g fnr 01/natur
Drops liten rundp nr 3,5 i den minste str.
Oppskriften ligger ute på deres nettside her og garnpakke kan du finne på deres nettside her.
Takknemlig for tips til oppskrifter for liten hund:-)

klem

1 kommentar:

  1. Hei! Jeg strikket en genser til hunden min etter Drops-mønster for et par år siden, den med fletter, men nå er den dessverre for liten.

    Ønsker deg og dine en riktig fin og fredelig jul og et godt nytt år!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online