Blogglistenhits

tirsdag 18. desember 2012

MIN JUL


Minstejenta vil så gjerne ha jul nå og med like glad i julemamma, var det ikke vanskelig å endre litt på ny dato for pynting av juletre...Vanligvis pynter vi juletreet bitte lille juleaften...men i år ble det altså 17. desember. Så i går kveld pyntet vi faktisk juletreet! Min jul er fylt med farger i grønt, rødt og hvitt samt gull og sølv. Juletreet er fylt opp med julekuler, julehjerter, stjerner og hjemmelaget julepynt.  Det blir skikkelig landlig jul.  Jeg var på bloggtreff på Vækerø nylig og der fikk vi se en lekker vase pyntet med kvister som ble dekorert med hvite papirstjerner, det var enkelt og nydelig. Så har du liten plass, er en vase eller kvister med garnbar i en stor bøtte like vakkert! Hvordan blir din jul og ditt juletre i år? 

klem

2 kommentarer:

  1. Hei,Siv.Vakkert juletre.Jeg skulle gjerne pyntet nå,men må pent vente til helgen. Klem

    SvarSlett
  2. Vakkert ble det! Det er bare å glede seg over synet så lenge man har det!
    Jeg har ikke juletre hjemme, da vi reiser til barn og barnebarn i julen, men når vi kommer på hytta på fjellet i romjulen, pynter jeg et lite tre ute.
    Treet fra i fjor skal jeg legge ut på bloggen min før jul.
    Kos dere! Hilsen fra Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online