Blogglistenhits

tirsdag 11. desember 2012

Pakke pakke pakke...



Ja, nå er det pakking av julegaver hos oss. Med gråpapir og hyssing samt brede rutete bånd i rødt og hvitt og hvite heklede bånd blir det supersøte julegaver i år. Nytt av året er stempel på julegavene. Dette søte stempelet fant vi hos Panduro med motiv av hjerte og kan brukes hele året:-) Vekene som man smelter over stearinlys finnes også hos Panduro.



Gråpapir finnes i de fleste butikker og min fant jeg hos Rimi til kun kr 12 pr rull for 10 meter! Det er vel røverkjøp:-) Det brede båndet fant jeg hos Europris og hyssing hos Biltema:-) Blondebånd fant jeg hos Princessbutikken til kr 29,-. Denne uken skal minstejenta og jeg pakke ferdig alle julegavene. Neste uke blir det å finne  juletre... og vips så er det jo jul! I tekoppen min er det nå African Roiboos te fra Lipton, smaker som gløgg, er nydelig og består av mange gode antioksidanter, altså både sunt og godt:-)

klem

1 kommentar:

 

blogger templates | Make Money Online