Blogglistenhits

torsdag 6. desember 2012

Velkommen inn


Det er fortsatt bikkjekalt på Romerike med en gjennomsnitts temperatur på minus 15 grader! Jeg har revmatisme og kjenner kulda ekstra godt. Da gjelder det å finne frem ullstilongs og ullsokkene for å holde varmen. Jeg fylte år i november og fikk da denne søte kurven med ferdigpyntet tre med lys på. Gaven kom fra min mor som hadde vært på ClaesOhlson og der fant hun det ferdigpyntede treet som er klar til bruk på 1-2-3. Det følger med i en enkel potte, men min mor var redd den ville blåse bort, og fant denne supersøte kurven hos Mestergrønn. Så nå har jeg ferdig tre med lys og kurv for de neste julene som kommer:-) Jeg syntes det var en super gave og den passer perfekt ved den gamle hvite benken rett ved inngangsdøra. Nå er det julestemning og det lyser vakkert i den nostalgiske sinkkurven! Det enkle er ofte det beste. Hvordan pynter du ved din inngangsdør i år?


klem

7 kommentarer:

  1. Kjempefint!
    Har ikkje pynta enno..
    Men har litt planar..
    Er SÅ mørkt både når eg reiser på jobb og når eg kjem heim..
    Og så er det nokså kaldt..
    Kanskje til helga?

    Adventsklem

    SvarSlett
  2. Det treet var fint .. skulle hatt noe lignende her også. Blir vel ikke annet enn en dørkrans og nye lys i lyslykta hos meg.
    Har et par nisser med lykter i hendene som jeg brukte ha ute der jeg bodde før .. men her er det begrenset med plass, så vi må gjøre det enklest mulig :o)
    Pass på deg selv og kle deg godt .. helsa er ikke til å spøke med .. klem!

    SvarSlett
  3. Så søt gave :) og smart at den ikke blåser bort...hi..hi :)

    Ja klart det- kan komme på besøk du ! hvor på Romerike bor du?

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  4. Stilig, enkelt og greitt, hva mer trenger en?

    SvarSlett
  5. Så koselig!
    Kanskje jeg må ta turen ut en dag og finne noe fint som kan pynte opp! :-)
    Ha en finfin kveld!
    Kom gjerne innom bloggen min - julekalender pågang! :-)

    SvarSlett
  6. Så kjempekoselig! Mine små trær har blåst bort i år ;)) Spørs om jeg ikke må finne noe rotfast *smiler*

    Så hyggelig at du tok turen innom meg og tok deg tid til å skrive noen linjer i julestria! Takk for både koselig hilsen og juleklem <3

    STOR JULEKLEM tilbake !!
    anette

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen som var!!!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online