Blogglistenhits

søndag 3. februar 2013

Blikkfang


Jeg lengter etter lys og sol og falt pladask for dette vakre bildet fra HM Home. Alt du ser på bildet er fra deres nettside:-) og alt til snille HM priser. Jeg likte spesielt den supersøte glassvasen til venstre i bildet som jo ligner en kopi av den store og lekre glassvasen fra svenske design Dagg som finnes på nett hos Tenn til Svkr 2400,-.  Jeg oppdaget vasen på et blogginnlegg hos den svenske livsstilsbloggeren House of Philia. Vasen er vakker, men prisen er heftig synes jeg. Innredning handler mer om kreativitet enn kostbar blikkfang Jeg blir alltid inspirert av bloggere som gjør brukt funn på design slik som hos Eddas, det er jo funn til en helt annen pris:-) og så blir jeg inspirert av bloggere som ser sitt hjem med nye øyne og hele tiden fornyer seg med små forandringer. Det liker jeg! Fornyelse gir god energi, enten det er å plukke kvister i skogen og sette i en fin vase eller å sy om en gammel gardin til en ny pute eller male om møbler eller en vegg....Hva gir deg inspirasjon i dag?

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online