Blogglistenhits

onsdag 27. februar 2013

Blikkfang


Det er onsdag og sola skinner fra klar himmel! Deilig å kjenne lyset og sola som varmer! Endelig litt følelse av snart vår og mars er like om hjørnet! I dag kom Bonytt i postkassa og sammen med bladet også magasinet Interiør Trender - Vakre vårhjem fra Princessbutikkene.  Bildet ovenfor kommer fra dette magasinet! Jeg falt for dette vakre bildet i duse pastellfarger. Jeg liker godt kombinasjon av tremøbler og lyse tekstiler. De supersøte putene på senga har fin form og duse farger som gir følelse av vår og sommer!  Jeg liker også det enkle og gamle skrivebordet med sorte knotter. Den nostalgiske bordlampen er jo også lekker! Gled deg til mange fristelser og vakre blikkfang fra Princessbutikkene. De har butikker i de fleste senter i hele Norge og du kan også handle på deres nettside her. Jeg blir alltid inspirert av magasiner og bloggere til å se mine egne rom med nye øyne:-)

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online