Blogglistenhits

fredag 8. februar 2013

GULT OG GULL


Endelig fredag! Minstejenta har hatt vannkopper i 1 uke og er nå tilbake på skolen! Det var en glad jente som nå er tilbake i hverdagen igjen! Det er meldt kaldt her på Romerike i helgen, så det blir vel litt innekos for oss alle. Gule roser er vakre og disse kommer fra Mestergrønn til snill sum. Jeg har satt de i en glassvase og latt plasten være rundt, det ser jo nesten ut som det er avskorne roser:-) Kanskje holder de en stund? Glassvasen kjenner sikkert flere igjen, den kommer fra HM Home til supersnill pris og er et morsomt blikkfang! Da er det snart klart for morsdag denne helgen! Ønsker deg en fin fredag!

klem

4 kommentarer:

  1. Så nydelig bilde, bra hun er frisk da :)
    God helg, nyt livet!

    Klem

    SvarSlett
  2. Fint - smak av vår!
    god helg. kaldt her og nå...
    - 16 i morges. fyrer med ved........
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Hei Siv.
    Takk for hyggelig kommentar om oppslaget om farger i VG i går. Det var virkelig artig med den artikkelen. Mange tilbakemeldinger. Bra at flere kan forstå at farger er viktig!

    Jeg trodde faktisk det var avskårne roser på bildet ditt.
    Jeg elsker disse potterosene, og det beste av alt - hvis du klarer å holde planten i live, kan du plante den ut i blomsterbedet til våren! Det var du kanskje ikke klar over?
    Jeg har ikke mye tid til haven, og de blomstene som trives nesten uten noe stell, er de inne/potterosene som jeg har plantet ut. De har overlevd i flere år, og blomstrer med mange blomster. Jeg har tatt bilde av en av dem, og sannelig skal jeg legge det ut på bloggen.
    Deilig at vannkoppene er et tilbakelagt stadium, jeg husker enda da jeg fikk vannkopper som 15-åring. Ikke behagelig!
    God helg - kos dere med blomster og lys!
    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Nydelige roser;)
    Her skinner sola, 15 minus og huset er rent!
    Sr ut som en bra fredag;))

    God helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online